Ramadan mubarek

Esselamu alejkum!


Dragi moji lijepi insani, pred mubareć mjesecom smo i evo da vas obradujem sa svime ovime što ćete imati ako Bog da vidite, saznate, ali i dobijete, na ovom blogu. Volio bih da sve ovo odgledate onako kako sam vam to i posložio, i da ne žurite i preskačete na dijelove ovog posta koji vam budu i privlačniji. Prvo pogledajte ovo što je i najbitnije. Saznajte da do razumijevanja Kur'ana direktno sa arapskog možete doći na skroz lagan i svima vama savladiv način. Nemojte sebi više dozvoljavati da vrhunac u vašem obrazovanju bude to da naučite da čitate arapski tj. da naučite da učite Kur'an iz knjige. Otvorite vrata uputi koju nam šalje naš Uzvišeni Stvoritelj. Ona, ja vam to odgovorno tvrdim, može dolaziti do svakog od vas, sve što trebate uraditi jeste promijeniti način poimanja svog obrazovanja po pitanju Kur'ana. Pristupite učenju jezika na drugačiji način, prirodni, i uspjeh će vam inšaAllah biti zagarantovan. Ja vam mogu pomoći u tome ako mi samo dopustite. Evo pogledajte ovo:

Razumijevati Kur'an direktno sa arapskog može svako od vas






Ovdje sam između ostalog i da vam uručim ovu hediju:



Prikaz nekih mogućnosti aplikacije:





Aplikaciju Kur'ana koja je proizašla iz moje vlastite i namjenske aplikacije koju sam odradio za svoje potrebe glede Kur'ana. Može vam biti od velike koristi pri postizanju razumijevanja Kur'ana, pogotovo onima koji budu prihvatali moje sugestije glede svega ovoga. Prvo pogledajte kako da je instalirate, šta vam je sve potrebno itd.


Instalacija mobilne aplikacije KITABULLAH




Da biste koristili aplikaciju treba vam:


- mobitel, tablet(android)

- sd kartica, na nju ćete prekopirati audio i instalacijski paket koji se nalazi na ovim linkovima:

 abdulbasit.rar (to je audio od učača Abdussameda koji uči polako, imate 5 fajlova koje trebate SVE skinuti i odzipovati ih, dobićete jedan direktorij naziva "abdulbasit" i to kopirajte na sd karticu(pogledajte tutorijal)).

LINK1

LINK2

LINK3

LINK4

LINK5

 

 afasy.rar (to je audio od drugog učača, jedan fajl pod već navedenim nazivom)

 LINK

 napomena: program će raditi ako skinete i samo jednog učača s tim da nećete moći koristiti drugog učača sve dok sebi ne skinete audio od tog učača.


- instalpaket.rar  veličine 87.62mb. Odzipujte ga, u njemu ćete naći instalacijski paket kitabullah.apk i video tutorijal kako koristiti aplikaciju koji možete prekopirati na svoj telefon, tablet i koristiti kad god vam zatreba.


LINK


Nek vam Uzvišeni Allah omili druženje sa Kur'anom i nek vas obraduje najljepšom nagradom. Amin ya Rabb!

VAŽNO!!! Morate koristiti računar da sebi skinete ovo. Odzipujte to na računaru i onda prebacite na svoj mobitel onako kako vam je objašnjeno gore u tutorijalu.

P.S. sva eventualna pitanja možete postavljati u komentarima ovog posta s tim da imate u vidu da ja objavljujem komentare tek nakon pregleda. Zato ako vam se komentar ne pojavi odmah da znate da ga još nisam pogledao niti odobrio.


Zaboravio sam vam u tutorijalu objasniti za šta vam služi opcija SLEEP


Ako, recimo, želite da slušate Kur'an do određenog perioda i da vam aplikacija sama zaustavi učenje kada taj period nastupi onda samo podesite sat. Gore na slici vidite da je podešen na 15:00 h, znači u to vrijeme će aplikacija zaustaviti učenje. Ako ne budete mogli pokrenuti plejer u ponoć 00:00 znajte da je to zbog ovog tajmera jer je on po defaultu podešen da gasi u ponoć 00:00. Samo promijenite vrijeme gašenja ako želite da nastavite da slušate i u to doba.









Comments

Popular posts from this blog

Tedžvid

Arapski jezik(2) - Riječi

Arapski jezik(1) - Znakovi