Pridružite nam se u našem druženju sa Kur’anom

Esselamu alejkum. Svi koji žele da unaprijede svoje obrazovanje glede Kur'ana i jezika bujrum. Pomoci cu vam aBd da otvorite vrata Allahovoj uputi direktno iz arapskog jezika.da vas samo obavijestim da je formirana grupa na fb link Postoji i viberska grupa,tu možete pristupiti po preporuci nekog od članova ili da me kontaktirate na email. 
Ne treba vam nikakvo predznanje arapskog jezika,niti da ga znate citati,niti cete uciti to na klasican način,niti sta zapisivati.Sve sto vam treba je da budete redovni na casovima,3 termina sedmično, najčešće u trajanju od 60min.Cijelo vrijeme ćete se druziti samo sa Allahovim govorom,tj. slušati ćete ga.Nemajte brige o tome kako cete to naučiti.Moja je briga da to naucite i zapamtite.U biti,to je savladivo svima,i jedini napor za učenika je dolazak na zakazane termine.Časovi se odvijaju preko interneta.

 Prijavljivanje se završava za:


Comments

Unknown said…
Kao osoba koja je 13 godina išla u mekteb te sam i hatmu završio,moje pravo znanje je zapravo ovdije i započelo,namaz mi se poboljšao,moja veza sa Uzvišenim Allahom dž.š. je postala čvršća nego ikad ikada prije. Ova metoda učenja je i lagana i efikasna. Pa gdije to ima na dunjaluku Ja Rabi.
Elhamdulillah na svemu ovome
Dzeni said…
Selam alejkum Mirsade,
Selam alejkum dzematlije,
Hvala Mirsade što se boriš,da što više nas naucis da razumimo Allahov Govor.Trenutno smo u Krugu10 online nauke.I ovo dosad sta sam ja zapamtila nemogu se Allahu zahfalit,daj mije to omogucijo.Nikad se nisam tome nadala,da ču razumit šta učim.Što se tice prijedloga za druzenjom sa Ku'ranom.Ja bi to rado volila pokušat ako 'rijec' zapamtim ellhamdullilah.A i bilo bi mi drago upoznat ostale Dzematlije kojim uzivo učiš, da vidim njih napredak,jer više put spominješ kako su napredni.Da vidimo bil mi mogli njih preči 😁šalim se malo, nego bi zelila bas da vidim kako oni napreduju za Inspiraciju.Jer kad pričaš onjima vidise da tije jako drago mozda bi imi mogli koji savjet od njih dobit. Barem da vidimo online tu milinu što spominješ, a akobogda budemo i uzivo mogli dozivit tu milinu i lahkocu.
Dal ce kome bit preopterečenje,Tebi,Meni nekome drugim sa svim Tim Terminima i ostalim obavezama,Poso,Porodica,zravstveno stanje itd. To nemozemo saznat dok ne pokušamo.Ja mislim pokušaj uvjek vrijedi ako Allah dadne Hajr utim biče ga.Ako neko nemoze uspjet izdrzat i toj ljutski uvjek moze se Pokušaj ukinut.Ili Ideja se moze drukcije razradit.Da nebude nikom opterečenje a da bude Hajirli.
Alejkumuselam da vas sve Allah nagradi za vaš trud i olakaš vam 🤲akobogda.
Unknown said…
Selamalejk meni se vas prijedlog sviđa i ja bi rado radila sa vama Kuran ispicetka
Anonymous said…
Eselamualeikum
Sva hvala pripada Allahu,neka je salavat i selam na naseg Poslanika Muhameda.Sta da napisem,osim da smo prezadovoljni sa ovim nacinom ucenja.Elhamdulillah.Radujem se najvise zbog svog hairli druga,kojeg po prvi put vidim da se raduje tim casovima.Zasto,zato sto je tako jednostavno i nije mu komplikovano.Znaci,uze nepustamo.Idemo dalje.Hvala Allahu sto nam dade ovako saburli ucitelja
Unknown said…
Selam alejkum, Mirsade. Ovaj tvoj način približavanja Kur'anu, i razumijevanju istog, je za mene i te kako kao Božiji dar. Odlična metoda da običan čovjek razumije Allahovu riječ, i da primi uputu od Allaha direktno na jeziku kojim je objavljena. A šta nam više i treba osim razumjeti šta nam Allah poručuje. Lično mislim da je ovo za mene način da doprem do suštine Allahove upute, i da mi se Allah smiluje da razumijem vjeru u njenoj punini i ljepoti.
S tim u vezi, ponavljam, smatram to kao Božiji dar za mene lično, a svako se može u tome naći i probati. Neka Allah bude zadovoljan nama i hvala mu što nas je uputio na ovo.
Dzemail said…
Esselamu alejkum draga braco i drage sestre

neka ja selam i salavat na miljenik bozijeg, Muhammed a. s., njegovu prodicu, njegove azhabe i njegov umet.

Hvala Allahu dz. s., na svim blagodatim i uputama.

Allah dz. s. je me pocastrio, da prepoznam jedan pravac, u kojim sam prepozno veliki hajr.

To je druzenje za plemenitim kur'anom. Kao mozda neka vecina ljudi, naucio sam prvo harfove i onda poceo ucit redovno Kur'an.

Onda mi se pojavi zelja, da rauzim taj mubarek kitab, da zhvatim sta nam Allah dz. s. hoce da kaze.
Zhvatio sam Kur'an poruku i upustvo, kojo nazalot nerazumim.

Onda sam kupovo njeke knjige, upisivo se u neke online kurzove, da bi to znanje doslo do mene.

Cim sam te neke "poucne" knjige dobio, otvorio sam ih, prelisto, zatvorio i jos danas dan leze u regalu.
Ustanovio sam, da je tesko naucit bez ucitelja.

Na kursovima se uce neka gramaticka pravila, koji ni na svom jeziku (da budem iskren), nepoznajem kako treba.
Uz to sam vidio, da se uci ljepe stvari, da bi covek profesionalno naucio arapski jezik.

Upoznavanja i ispitivanje za insanom, itd.

Meni je jedin zelja bila, da razum rijeci uzvizenog Allaha dz. s., tako da samo vrlo brzo od tog odusto.

Svako vrijeme, kojo ulozim u TO ucenje, je vrijeme u kojim bi se naravno mogo druzit sa bozijom knjigom.

Hvala svoritelju svetova, kad je me upznao i spojio sa nasim hajirli bratom Mirsadom.

Covek kojim je Allah dz. s. pokazo put, koji sam trazio. Covek je prepozno sistem poducavanja kur'an / arapbskog jezig na bazi kur'ana.

Tako da usustini, "samo" ucim znacenje kur'an- a kroz druzenje za Kur'anom.

To je ono, sto sam trazio i hvala Allahu dz. s., na ovoj blagodati.

Predlazem svakome, ko zeli da nauci da razumi Kur'an i da primi njegovu poruku, da nam se pridruzi.

NIJE POTREBNO POZNAVANJE H A R F O V A .

Cak nije potrebno, da covek uopste zna citat.

Potrebnoj, odvojit vremena i sabura. Zadatak je samo slusanje. Kroz to cevok uci.


Pa kad malo razmisli i posjetim rijeci "IKRE!", i desevanja.....krenu mi nekad suze o dragosti.

Pa kako je nas Muhammed a. s. ucio, kako je on poducen...pa draga brace, na isti ovaj nacin.....


Tako da, nemam nista vise rec, mislim, da je s tim sve receno...


Da Allah dz. nama svima olaksa put i podari ono sto je za nas najbolje....


Amin i SELAM

Popular posts from this blog

Tedžvid

Arapski jezik(2) - Riječi

Arapski jezik(1) - Znakovi