Učite o arapskom jeziku i kroz Kur'an Časni - peti dio

braćo i sestre drago mi je primijetiti da dajete znake života bar na ovaj način što čekirate reakciju jer to mi je dodatan razlog da ustrajem inšaAllah u ovim svojim monolozima:-), nadam se i da nisam težak za pratiti i da već osjećate blagodati znanja koje vam inšaAllah pristiže.Nek vam Allah swt olakša put do što boljeg razumijevanja Njegovih uputa. Amin!

ISPRAVKA

Primijetio sam da sam ispustio elif kod promjene određene riječi u množinu ženskog roda

Comments

Anonymous said…
Selam!Dobri su ovi kratki tutorijali arapskog jezika.Prilagođeni nama sa tankim znanjem,a koji bi da naučimo više!Samo naprijed...Pozdrav i selam
mirs@d said…
we alejkumu selam! InšaAllah...samo naprijed:-),i vi takođe aBd...stati ili nazad aBd mogu samo ukoliko to budete zahtijevali od mene, tj. ukoliko vam nesto ne bude jasno, ili sam pak ja nesto zaboravio ili pogresno se i neshvatljivo izrazio. Slobodno tražite pojašnjenja od mene jer ja sam dužan dijeliti ono sa čime me je opskrbio naš Gospodar. Selam

Popular posts from this blog

Tedžvid

Arapski jezik(2) - Riječi

Arapski jezik(1) - Znakovi