سلم عليكم

Evo da se i ja javim:-) nakon dužeg perioda draga braćo i sestre u islamu. Nadam se da ste svi dobro i u mubareć raspoloženju, a kao što kaže Alija r.a.; stalno smo meta iskušenjima, tako da sa iskušenjima nam valja naučiti (htjeli ili ne htjeli) živjeti. Razlog mog ovog podužeg odsustva je prije svega što nisam imao nekih zahtjeva za dodatnim aktivnostima.Već prije sam istakao da moja aktivnost po pitanju bloga je uglavnom nadalje uslovljena i vašom aktivnošću, tj. vašim eventualnim zahtjevima.Naravno da i dalje ostajem otvoren po tom pitanju, kao i za sklapanja poznanstva sa svima vama koji u svojim prsima gajite najljepši cvijet, ljubav prema Uzvišenom i Plemenitom Gospodaru - Allahu.Da ne bih duljio, ja ću evo još spomenuti da će inšaAllah biti još poneki "projekat" koji je usko povezan sa Kur'anom. Spomenuti ću samo da bi uskoro trebala da se pojavi nova verzija arapskog rječnika, sa nekim dodatnim mogućnostima, sa boljom kvalitetom pretrage i sl. no o tom-potom. Eto toliko od mene, nek ste mi živi i zdravi i u našoj lijepoj vjeri! سلم

Comments

Anonymous said…
Eselamu alejkum!Poštovani brate Mirsade,redovno pratim ovaj blog i mogu reći da je za pohvalu.Javljao sam se i prije.Puno su mi pomogli sadržaji vezani za tedžvid.Doista..
Ja se samo trudim biti od onih koji našeg Stvoritelja Allaha dž.š štuju i od njega se pomoći nadaju.Samo On upućuje na pravi put koga On hoće.Hvala našem Gospodaru pa ima ljudi kao ti pa rade ovakve pozitivne stvari za našu vjeru.Uglavnom,pohvala za blog gdje sam puno korisnih stvari ovdje pročitao i naučio.Stvari za koje sam prije bio u nedoumici kako,šta,gdje i sl...Selam i pozdrav

Popular posts from this blog

Tedžvid

Arapski jezik(2) - Riječi

Arapski jezik(1) - Znakovi