Arapski rječnik verzija 1


Braćo i sestre već sam najavljivao inšaAllah novu verziju rječnika o kojoj ja neću ništa posebno, sami ćete vidjeti i uvjeriti se da je ovo mnogo bolja verzija od ABR, u dijelu pomoć ćete naći pojašnjenja i obavještenja, sve vam stoji u rječniku detaljno opisano, imati ćete mogućnost da pogledate i video pojašnjenja...Ovom prilikom ću se zahvaliti bratu koji je programer i kojeg je Allah swt počastio i otvorio mu prsa da nam priušti ovu blagodat koju ćemo nadam se svi mi znati cijeniti.

Rječnik za download OVDJE

Rječnik ima mogućnost da sebi birate fontove koji vam odgovaraju, tj. po vašem su ukusu s tim da morate voditi računa da vam prikaz bude ispravan pošto ima fontova koji kada se upotrijebe ne daju tačan prikaz.Ja lično koristim font koji sam izradio specijalno:-) za ovaj rječnik vodeći računa naravno da mi prikazuje ispravno sve u rječniku, čitko a i da mi bude lijepo za oko, naravno, i ovo prilažem na tezgu.

Font za download - OVDJE (napomena: font samo kopirate u folder WINDOWS-FONTS, ukoliko ne znate kako se instalira, ako imate problema da to odradite imate koment, ko pita ne skita, naziv fonta je Arapski rječnik.)

Naš Gospodaru, proživi sebebdžije ovoga na Sudnjem danu a Ti zadovoljan njima. Pokrij im njihove sramote, oprosti im, i podari im i na ovom i na onom svijetu ono što je i najbolje za njih. Sastavi nas naš Gospodaru sve u lijepom džennetu, sastavi nas Gospodaru naš sa onima dobrim. AMIN!

Comments

Anonymous said…
Selam alejkum!Allah dž.š nek' te nagradi za tvoj trud!Selam isvako dobro...Isprobaću riječnik odmah!!!!Selam
mirs@d said…
we alejkumu selam! Amin, sve nas.
Anonymous said…
Selamun alejkum. Allah ti svako dobro dao i na ovom i na onom sviejtu, i na Sudnjem danu obradovao te dzennetom. Steta je sto nemamo vise ovakvih programa, jer velika je potreba za istim. InsaAllah da nas Allah uputi na djela koja ce koristiti nama a i ostalim muslimanima. A koliko bi samo znacilo imati jednog Muftica u programu...
mirs@d said…
we alejkumu selam. Amin! Slaze se...

Popular posts from this blog

Tedžvid

Arapski jezik(2) - Riječi

Arapski jezik(1) - Znakovi