House of Quran

Link za pogledati  OVDJE

Comments

Unknown said…
dali moze post da s e nastavi ako se prespava sufur selam
mirs@d said…
we alejkumu selam. Još me je neko pitao ovo isto pitanje u drugom postu, ja ne znam da li je pitanje od iste osobe, ali evo i ovdje cu manje-više isto odgovoriti.

Da naspomenem,nisam expert za sva pitanja ove naše lijepe vjere, i u svakom slučaju uvijek trebaš nastojati čuti više mišljenja. I sama znaš, niko od nas ne može reći da nekome nešto neće biti primljeno kod našeg Gospodara osim kad 100% znamo da su to tako rekli Allah i poslanik Muhammed a.s., tako je i po pitanju našeg posta. Po meni, da bi se post nastavio mi ga prvo trebamo zapostit, ja predpostavljam da si predhodni dan mrsila, tj. da si iftarila. Koliko je meni poznato trebalo bi se ustati bar napiti vode i onda zapostiti, ali ukoliko insan SLUČAJNO prespava (govorim svoje mišljenje)on može donijeti odluku da preposti taj dan, ovo je naravno izvanredna situacija koju treba izbjegavati tj. učiniti sve da se ona vise ne ponavlja. Dani su dugi a noći kratke tako da nije nikakvo čudo što se javlja kod nas veliki umor, zato nam je red poduzeti odgovarajuce mjere. Predlažem ti da uključiš alarm, i staviš ga na mjesto koje ti nije na dohvat ruke, nego moraš ustat da bi ga isključila(tako i ja radim:)). Takođe bi ovdje napomenuo da povedeš računa da ove današnje vaktije ipak nisu 100% garancija da je početak posta baš u vrijeme koje one navode, ukoliko si okasnila, izađi napolje i pogledaj na horizont odakle sunce izlazi, o svemu tome možeš pronaći ako na google otkucaš "greške u vaktijama", jer, možda još uvijek možeš uzeti i koji zalogaj i zapostiti. Ramadan mubarek!:)

Popular posts from this blog

Tedžvid

Arapski jezik(2) - Riječi

Arapski jezik(1) - Znakovi