Mala ispomoć...

po pitanju znakova koji se javljaju u Kur'anu a koji pomažu u što lakšem pravilnom učenju Allahove Knjige svima vama koji ste tek završili sufaru.Ja sam ono što mi je bilo na umu to malo objasnio, i to možete pogledati OVDJE , fajl treba odzipovati. Dodatno sam se sjetio da sam zaboravio objasniti ovu oznaku u Kur'anu,
koja je zaokružena crvenim. To nije znak koji govori da je obavezno stajanje, nego radi se o tedžvidskom pravilu. Na toj riječi vam je u stvari ono UN, s tim da vam taj znak pokazuje da N treba pročitati kao M, pogledajte tedžvidsko pravilo kada je N sukun ili kada je tenvin, a iza njega slovo B. Toliko od mene po tom pitanju, ako vam štogod i ne bude jasno smijete pitati:-).

mali dodatak:-) - OVDJE

Comments

Anonymous said…
Selam alejkum!Samo da se javim i ovim putem pohvalim Vaš blog.Najviše sam koristio dio sa sufarom (kratko ponavljanje),ali i tedžvid (koji iskreno nisam dobro znao).Pohvala za odlično urađene tutorijale.Da Vas Allah nagradi,jer sam stvarno naučio mnogo bolje neke stvari vezano za tedžvid nego iz onog udžbenika.Imam još nekih malih nejasnoća oko tedžvida,ali o tome dr. put aBd.Nadam se da ćete postaviti još neke tutorijale vezane za tedžvidska pravila (bilo bi dobro recimo objasniti više riječi koje se specifično čitaju tipa RAB i sl).Selam i pozdrav iz Sarajeva
mirs@d said…
we alejkumu selam:-)! Amin! Hvala pripada Allahu! Može i na ti dragi brate u vjeri, budimo ahbabi inšaAllah...Zahvaljujem na javljanju, drago mi je primijetiti da neko da glasa od sebe:-), da nisam samo ja taj koji priča i gdje komunikacija ide samo u jednom smjeru...Bujrum, svima koji imate nekih nejasnoća a budem u mogućnosti biti vam od koristi, stojim na raspolaganju, elhamdulillah...Allah da te nagradi obilato Svojom nagradom.Drago mi je da ti je nešto bilo od pomoći. Tutoriale nisam nešto posebno pripremao tako da svakako ostavljam prostora za nadopunjavanje tj. šire tumačenje onog nejasnoga, ali trebate me bez ustručavanja obavijestiti gdje je zapelo:-), jer, ja drugačije ne mogu to znati...insani smo, more biti i ja jednostavno zaboravim nešto spomenuti, neko pravilo, jer ja uglavnom govorim direkt iz glave:-), a i kod mene su se neke stvari već uveliko udomaćile tako da se može desiti da ni ne primijetim da bi nekome nešto što je meni normala tako reći to moglo biti u stvari nejasno, zato ima ono u narodu; ko pita ne skita:-), a ja rekoh BUJRUM!Osim toga, postoji više načina da se objasni jedno te isto, samo treba malo komunikacije da se lakše nađe put:-). Ne žalim utrošenog vremena samo ukoliko budem u mogućnosti biti od pomoći.Selam!:-)
Anonymous said…
Selam alejkum!Oni tutorijali koji obrađuju temu tedžvida su stvarno odlično urađeni,kao uostalom i svi drugi tutorijali na ovom blogu.Mene zanima koji ste program koristili u tu svrhu!?Da li postoji mogućnost downloada sa interneta?Eselamu alejkum i pozdrav iz Sarajeva
mirs@d said…
we alejkumu selam!Naravno da postoji...bilo koji program koji snima ekran. Konkretno, ja sam pri izradi ovog za tedžvid koristio camtasiu...sretno!:-).Glede tutorijala, nadam se da je vama ovako lakše pratiti, jer meni je priznajem prilično zamorno kada moram nešto čitati sa comp. ili učiti čitajući sa njega,mada koristim brojne olakšice pri tome... Poduka na ovaj način je za mene svakako olakšica jer ne veli mi previše trošiti energiju na copy-paste arapskog, pa ga u sliku, al, najzamarniji su uploadi svake slike na blog na mjesto na koje treba da stoji u postu...ovak samo pričaj i pokazuj:-), i naravno da treba još tih programa koji pomožu pri demostraciji
Anonymous said…
Selam i pozdrav iz SA...Hoće li biti aBd još interesantnog materijala na ovom blogu za download!?Do sam sada imao dobre koristi od većine postova ovdje...!Sve najbolje i veliki selam....
mirs@d said…
we alejkumu selam. InšaAllah dragi brate u vjeri, inšaAllah... Znam da nisam odavno postavio ništa novog na ovaj blog, što ne znači da nisam prisutan, tj. da ne pratim dešavanja na blogu, niti da se ne spremam postaviti još štogod, ja sve prepuštam Allahu, kako On odluči tako biva...Trenutno sam se uglavnom ograničio na to da vam budem inšaAllah na usluzi ukoliko ustreba nekome nešto dodatno pojasniti glede edukacijskog dijela...Programe koje sam uradio i nije ih bilo na internetu sam već postavio i podijelio ih sa vama, dakle, ništa nemam kod sebe a što se ne može naći već na internetu. Inače nisam neki "kolekcionar", držim kod sebe samo ono što i upotrebljavam, daj Bože i to iskoristiti što kvalitetnije. Sve u svemu, ono što želim naišaretiti jeste da će moja aktivnost na ovom blogu uveliko ovisiti od potreba svih vas koji posjećujete blog...naravno, za sada nemam nijet postavaljati mnogo sadržaja koji već možete lahko pronaći na internetu...
Anonymous said…
Esselamu alejkum...

Hvala puno na ulozenom trudu, ovdje je prava Riznica elhamdulillah.
mirs@d said…
we alejkumu selam. Elhamdulillah, samo bujrum...cast i zadovoljstvo mi je znati da se neko time okoristio

Popular posts from this blog

Tedžvid

Arapski jezik(2) - Riječi

Arapski jezik(1) - Znakovi