Budimo džemat!

Selam!

Želja mi je da se i vi aktivno uključite u izgradnji ovog bloga kako bi time inšaAllah on bio još bogatiji a time i korisniji inšaAllah.Svima onima koji bi željeli objaviti ponešto od svojih razmišljanja, ili pak ponešto korisnog što imaju pri sebi(možda i nešto sa svog vlastitog bloga) ja ću evo ponuditi da se aktiviraju na ovom blogu.Dovoljno je da mi se javite na email koji se nalazi dole u dnu stranice(ono što blinka POŠALJI EMAIL) i ja ću vam poslati pozivnicu.Za one koji se baš ne snalaze ja ću evo ukratko pojasniti kako da odrade prijavu.Nakon što me kontaktirate i primite pozivnicu kliknite na link koji vam se nudi i on će vas prebaciti na ovo:

Ukoliko imate google račun, tj. email tipa nekoime@gmail.com jednostavno kliknete na KORISTITE DRUGI RAČUN(ukoliko pak nemate otvorenog računa onda kliknite prvo na ODMAH NAPRAVITE RAČUN i tu proceduru bi trebali da znate jer njom pravite sebi email na gmailu,kao što ste možda to radili na hotmailu i sl.) i onda će vam se pojaviti ovo:

Upišite vašu email adresu na gmailu i password od tog vašeg računa, kako bi ste ušli u meni.To vam izgleda ovako:

Sada ste u stanju pisati i objavljivati na mom blogu.Kada kliknete na UREDI POSTOVE dobijete ovaj meni:

Desno se nalazi popis objavljenih postova(crvena strelica dole) a lijevo KATEGORIJE(plava strelica), tj. naziv tema pod kojim se nalaze postovi.NOVI POST(crvena strelica gore) koristite za pravljenje vlastitog posta(kada želite nešto napisati i objaviti),to vam izgleda ovako:

U naslov pišete naziv svog posta i obavezno obratite pažnju da post smjestite pod određenu KATEGORIJU koja se upisuje ovdje gdje pokazuje strelica OZNAKE ZA OVAJ POST.Dostupne su vam sve kategorije osim što za EDUKACIJU, to možemo odrađivati dogovorom.Otvoren sam i za dodavanje novih kategorija s tim što ćemo to takođe činiti dogovorom.

Ukratko o kategorijama:

ARAPSKI RJEČNIK – tu ulazi sve ono što se tiče arapskog rječnika,bilo da imate i vi neki za ponuditi i sl.

EDUKACIJA – sve ono što se tiče obrazovanja u vjeri(za neke druge edukacije sam takođe otvoren za dogovor)

HADIS – sve ono što se tiče hadisa

KUR'AN – sve ono što se tiče Kur'ana

KORISNI PROGRAMI – svi programi od kojih ima hajira inšaAllah

KUTAK INSPIRACIJE – vaši tekstovi tj. tekstovi čiji ste vi autor

MUDROSTI – mudre izreke koje ste čuli

OBAVIJESTI - sve vrste obavijesti

Što se tiče pravila...pisati se može samo ono što je hajir, i korisno.Mezhebska i sva druga prepucavanja,svađe, neću tolerisati, prvo ću privatno upozoriti a onda ćemo vidjeti za dalje.Uglavnom, smatram se odgovornim za ono što se nalazi na blogu tako da ću i raditi spram svog znanja.Još jednom naglašavam da sam otvoren za prijedloge, sugestije, i sve ono što će ovaj blog učiniti korisnijim.

Logovanje na blog poslije prijave možete odrađivati tako što otvorite http://insanba.blogspot.com/ kliknete na SING IN gore u desnom uglu(vidi sl.)

Zatim ukucate svoje gmail ime(bez @gmail.com) i password

I dalje se zna....

Eto toliko, nadam se da će vas Uzvišeni Allah nadahnuti i da ćete se odazvati pozivu....SELAM!


Comments

Popular posts from this blog

Tedžvid

Arapski jezik(2) - Riječi

Arapski jezik(1) - Znakovi