Programi - za mobitele


Kur'an prevod od B.Korkuta, autor: Muris Kurgaš
Instalirate ga na svoj mobitel onako kako instalirate java programe, tj. igrice isl.Ja sam zapakovao fajl, znači prethodno ga raspakujte na računaru, treba da imate fajlove Dzepni_Kuran.jar i Dzepni_Kuran.jad - DOWNLOAD

Vaktija za BiH


Dovoljno je samo da ukucate opštinu u OPCIJE – LOKACIJA.
Instalirate ga na svoj mobitel onako kako instalirate java programe, tj. igrice isl.Ja sam zapakovao fajl, znači prethodno ga raspakujte na računaru, treba da imate fajlove MicroSalat.jar i MicroSalat.jad - DOWNLOAD


Kompas pomoću kojeg možete odrediti kiblu:

Ako je dan žuti krug usmjerite prema suncu a D će vam pokazati gdje je kibla, kad je noć imitaciju za mjesec usmjerite prema mjesecu i D će pokazati gdje je kibla.
Instalirate ga na svoj mobitel onako kako instalirate java programe, tj. igrice isl.Ja sam zapakovao fajl, znači prethodno ga raspakujte na računaru, treba da imate fajlove compass.jar i compass.jad - DOWNLOAD.Kad odradite instalaciju prvo je potrebno da ga podesite. Kada pokrenete program pojavi vam se kao na ovoj slici OPTIONS(OPCIJE) izaberete to i onda LOCATION, tu trebate da odredite gdje se nalazite tako što pomičete kružić po mapi svijeta.Ako ne znate koje su koordinate možete preko google earth saznati. Poslije toga u tom istom prozorčiću gdje vidite mapu svijeta idete opet OPTIONS a onda OK, izaberite TIME ZONE i kako želite da vam broji vrijeme, pitat će vas kad udarite OK da upišete ime za vaše podešavanje.Recimo da vam trebaju dvije lokacije, kad ste u BiH i kad ste u Njemačkoj, uradite podešavanje kako sam vam rekao i onda kad dođete do ovog dijela gdje trebate upisati ime vi upisete BiH, a onda napravite drugo podešavanje za Njemačku.To možete kasnije jednostavno učitavati sa LOAD.Vratite se natrag do dijela gdje možete izabrati DESTINATION, tu kad uđete idite OPCIJE i onda RELIGIOUS, tu izaberite MEKKA.Vratite se opet na početak i onda OPTIONS a zatim izaberite opet OPTIONS, tu izaberite SCREEN FACES da bude SKY, SCREEN TOP POINTS na SUN OR MOON , TIME FORMAT –koji hoćete, DAY COLOR –izaberite boju za dan koju hoćete, NIGHT COLOR – izaberite boju za noć. Time vam je podešavanje gotovo.

Comments

Anonymous said…
Selam alejkum:::Ja se izgleda ovdje najčešće javljam.selam iz SA.Skinuo sam oba ova programa Kur'an džepno izdanje,ali i Kur'an na arapskom i prevod (kombinacija).Oba koristim i zadovoljan sam.Inače ovi programi počivaju na Java platformi,tako da ih telefoni koji nemaju Javu ne mogu koristiti.To znam jer sam isprobao na supruginom telefonu.Selam još jednom.Blog sa svim sadržajem je za svaku pohvalu.Allah dž.š da te nagradi na trudu...........
mirs@d said…
we alejkumu selam:-).Neka, samo ti bujrum.Ovi moji gosti nisu baš nešto pričljivi:-), al inšaAllah, dok se uvjere da je njihov "domaćin" jako jednostavan i komunikativan inšaAllah, a i da voli kad neko da glasa od sebe...Jeste java...Amin! Ukoliko primijetite u tom Kur'anu sa arapskim i prevodom neku grešku u prevodu javite mi, pa ću to inšaAllah ispraviti. We alejkumu selam:-)!
Anonymous said…
Selam alejkum...prvi program za mobitel od B.Korkuta probao sam skinuti ,ali tog fajla nema na mediafire.com ,mozes li obnoviti pa da ga i ja InšhaAllah mogu downlodowati...
mirs@d said…
we alejkumu selam! Halalte na cekanju za odgovor...izgleda da je to uklonjeno do strane mediafire,jer ja nisam, mislim da je vrijeme da promijenim lokaciju jer na tom sajtu ima plaho dosadnih virusa. Ne znam samo na koji, ako ima neko kakvih prijedloga bujrum, ima li gdje kakve dzabalame:-)? Selam!:-)
mirs@d said…
selam! Postavio sam ponovo, tj. obnovio link Kur'ana za download
Anonymous said…
hvala...a za sajt ja ti preporucujem rapidshare.com ipak je to tvoja odluka ,ali u rapidshare je brz download brz upload bez premijum akaunta ili malo procesljaj google...to je ipak tvoja odluka sta ti najvise odgovara
mirs@d said…
hvala Allahu. Hvala na sugestiji, rapidshare ne drzi dugo fajlove aktivne tako da mi to ne odgovara, no nema veze, moze i ovak...selam
Anonymous said…
esselamu alejkum

ja sma iz srebrenika i javljam se samo da ti kažem da možeš fajlove uploadovat na ovu stranicu www.archive.org ili na www.filefactory.com

na stranici www.archive.org možeš neograničeno uploadovat i dobiješ link za direktni download, a na stranici www.filefactory.com imaš 500gb prostora za upload.

ako ti treba tutorijal za www.archive.org možeš mi se javit na ovoj stranici www.dini-islam.heavenforum.com pod nickom el-hattab, ja i još dva brata radimo na stranici, napravili smo i onu novu zbirku hadisa od buharije u pdf formatu pa možeš da postaviš to na svoju stranicu ako hoćeš, takođe smo skenirali još neke knjige i još uvije skeniramo pa ćemo inšaAllah postavljat. Mi uploadujemo na www.archive.org pa možeš da vidiš kako izgleda to. Sve pohvale za stranicu. Da te Allah, subhanehu we te'ala, nagradi. amin.

el-hattab
mirs@d said…
we alejkumu selam! Amin, sve nas insaAllah! Hvala za sugestije, insaAllah, kako Allah odredi...Znaci da se mozemo i dovikat:-) ako si iz sreb...Bio sam na stranici, insaAllah svratim opet, pregledao sam sta imate za download, insaAllah kasnije pogledam i buhariju..imate gresku po pitanju velicine rječnika kojeg sam odradio, kod vas stoji 9.35mb,a stvarna velicina je u stvari 935kb, ni 1mb.Hvala na javljanju, cut cemo se jos insaAllah...selam
Anonymous said…
we alejkumu selam. hvala za informaciju da sam pogriješio za veličinu fajla, ispravio sam sad. da te Allah, subhanehu we te'ala, nagradi. amin.
mirs@d said…
hvala Allahu...amin! Javi mi se kadgod na email...selam
Anonymous said…
Selam!Ima li možda neki Kur'an sa prijevodom značenja za android telefone jer oni ne podržavaju javu.Nešto kao aplikacija koja se može recimo koristiti i kad ste Offline!Ovaj Kur'an u javi je super,ali moj telefon je android pa ne podržava javu!Hvala lijepo i selam
mirs@d said…
we alejkumu selam. Ne bih znao da vam odgovorim na pitanje s obzirom da nemam android telefona tako da ni nisam imao potrebu potražiti KUR'AN sa prevodom za njega...i ovaj prevod koji se nalazi u Mushafu sam morao samostalno ubaciti jer ga nije bilo za naše govorno područje, predpostavljam da nešto slično treba neko da odradi što se tiče androida. Selam

Popular posts from this blog

Tedžvid

Arapski jezik(2) - Riječi

Arapski jezik(1) - Znakovi