Kur'an Časni - القرآن الكريم

Učač Abdul Basit Abdus Samed.Osnova prevoda je preuzeta iz tefsira od Ibn Kesira,takođe sam koristio prijevode od Korkuta i Čauševića i Pandže.

Bujrum pogledajte!



Kompletan Kur'an na youtube:

Link: Kur'an








Inače,odradio sam komplet KUR’AN u DVD verziji(13 DVD,tj.preko 40 sati učenja,oko 3 sata i 40-tak min prosječno po jednom DVD-ju) koja se može pratiti na TV preko dvd-playera i sl, pogledajte početni meni na DVD izdanjima:





tu je i verzija za mobitele(u 3gp formatu je - 1 DVD) i računare(takođe na jednom DVD,s tim da sam više sklon da se umnožava DVD verzija zbog toga što je bolje kvalitete i što se može koristiti višestruko i na DVD playerima,tj.playerima za reprodukciju filmova i sl., ali i na računarima).
Link za download kompletnog Kur'ana:
 link


DODATAK


Evo da preporučim i PLAYER sa kojim možete koristiti ovaj Kur'an, inače, player je jednostavan ali praktičan. Između ostalog ima mogućnost da pamti dokle ste odgledali, tako da kad god prekinete neku suru, i vratite se opet nekad na nju, on nastavlja dokle ste tu suru pratili. Player je odličan - download SPLAYER

Novo!
Obećao sam postaviti link za download ovog istog programa koji je prilagođen za mobitele, u 3gp je formatu, 176x144, veći fajlovi su podijeljeni automatski ne birajući gdje će fajl biti prekinut. Ukoliko bude neko voljan da to odradi kvalitetnije i sa većom rezolucijom za novije telefone neka mi se javi na email. Ja više nemam mašine za takav posao, jer bi inače već to i sam odradio. Evo link: Link za mobitele  


Zahvaljujem ovom prilikom braći koji su se zaista potrudili oko toga,da ih Uzvišeni nagradi Svojom nagradom.Sve oko ovoga je besplatno i nije halal drugačije, tako da zahvaljujem i ostalima koji ovo pomognu na bilo koji način,bilo da proslijede info drugima ili pak se potrude više pa kontaktiraju autora:-) (insanba@gmail.com ili na onaj iz programa samoinsan@hotmail.com ) da saznaju kako mogu još pomoć.Nijet mi je da inšaAllah to bude dostupno svakome onome kojem je poznata vrijednost toga.Da napomenem samo da sami sadržaj nije halal mijenjati,kao i stavljati za javnu upotrebu a da je slabe kvalitete pri kojoj dolazi do nejasnoce glasa ili slike.Takodje za sada nisam za to da se to dijeli po dzuzovima,o svemu opet uz predhodni dogovor insaAllah.
napomena obratite pažnju da dole imate brojeve stranica na kojima se nalaze sve sure

Comments

Anonymous said…
Eselamu alejkum:::Već sam se javljao i ostavljao komentare.Da te Allah nagradi brate po vjeri!Za ovako nešto je stvarno trebalo vremena i truda.Meni je puno pomoglo u razumijevanju Kur'ana naročito zato što učač uči polahko.Selam ...
mirs@d said…
we alejkumu selam:-)! Amin! Nek si mi se javio ahbabino, dobro mi došao kad god poželiš:-)...Elhamdulillah, raduje me čuti da ti je to bilo od koristi, još jedan dodatan razlog da zahvalim Allahu što me je počastio time da budem od koristi nekom muslimanu...Nisam se bavio statistikama, ali u pravu si...u pitanju je višegodišnji trud, uz more utrošenih sati:-)...onaj arapski dio ti je sav u slikama, slike koje je trebalo prvo napraviti, izdijeliti ajete, pa ih snimiti u slike, a kasnije sve te slike uskladiti sa učenjem, tempirat vrijeme kada će se pojavljivati i dr., pored toga upis teksta prevoda, kojeg sam morao stalno premetati kako bi što više uskladio ono što se uči i prevod, i naravno, tu su bile i neizbježne programske greške koje su mi znale izbrisati sav dnevni trud:-), s obzirom da sam sve to radio u više programa, a i mašine koje sam izmijenjao u toku tog rada nisu bile nešto...al elhamdulillah, kad mi je bilo napotrebnije Allah swt me(između ostalog) opskrbio dobrom mašinom koja mi je bila i velika olakšica tako da sam to uz Njegovu pomoć uspio privesti kraju...nadam se da bude hajir kod našeg Gospodara, za mene, ali i za vas, inšaAllah!

ahbabino, čini mi se da si na lijepom putu da se na tebi obistine moje želje u pogledu ovog programa...:-) elhamdulillah! Selam!
Anonymous said…
Selam alejkum...Kako da mi nije pomogao...Mnogo...Hvala i slava pripada samo Allahu,Gospodaru svjetova što nam je omogućio i da na ovakav način doprinosimo našoj časnoj vjeri.Ja se evo već par puta javljam,ali nekako mi ovdje malo prostora da pitam neke stvari o vjeri,arapskom ili tedžvidu Vas ili Tebe brate Mirsade.Kako ti draže.Ja bih radije mejlom.Ako nije problem.E sad,jel' ona adresa samoinsan@.... ili ima neka druga....Selam iz SA
mirs@d said…
we alejkumu selam! Ti brate onak kako ti je lakše:-), a ja ću pomagat inšaAllah spram svojih mogućnosti...dole u dnu bloga imaš sliku sa onom tablom sto se ljulja i piše na njoj EMAIL, samo klikni na sliku i otvoriti će ti se tvoj program za slanje poruka a moja adresa ce ti biti vec upisana. Ako ti to ne radi, onda jednostavno pošalji gdje želiš, bilo na taj samoinsan@hotmail.com ili ovaj insanba@gmail.com Draže mi je da budemo na ti:-), mani se toga 'vi':-) Selam!

p.s. ako se odlučiš ovako putem komentara onda pitanje postavljaj tamo na šta se pitanje i odnosi, recimo, ako je pitanje o tedžvidu, klikni gore u meniju na tedžvid i onda dole u nekom od komentara postavi ono što želis...
Anonymous said…
Almost the same.
Anonymous said…
Charming topic

Popular posts from this blog

Tedžvid

Arapski jezik(2) - Riječi

Arapski jezik(1) - Znakovi